Настільна гра Гра престолів
Учасникам гри пропонується наново проспівати «Пісню льоду й полум'я». Усі головні герої ще живі, бадьорі та сповнені сил. Король Роберт Баратеон помер, хай живе новий король! Хто ним стане? Хто буде правити Сімома королівствами? Благородні Старки, підступні Ланістери, слизькі Грейджої, амбітні Тайрели, жорстокі Мартели чи владні Баратеони? Очоливши ці великі Доми, гравці спробують за десять раундів захопити якомога більше земель із замками та фортецями. Переможець посяде своє законне місце на Залізному троні.
ІГРОЛАД
Настільна «Гра престолів» – масштабна стратегія з дипломатією та механікою контролю територій. Кожен ігровий раунд складається з трьох фаз. У фазі Вестеросу відкривають верхні карти у трьох колодах Вестеросу й активують їхні ефекти. У цій фазі також зсувають маркер на треку раундів і маркер загрози на треку дикунів. Напад дикунів відбувається в той момент, коли маркер досягає значення 12. Гравці повинні спільно відбити напад, інакше їх чекають неприємності.
У фазі планування гравці долілиць розміщують накази на поле, а у фазі дій розігрують ці накази. Як вже зазначив вище, гра закінчується після десятого раунду. Або раніше, якщо один з Домів контролює сім земель із замками та фортецями – такий гравець відразу перемагає.
КАРТИ ВЕСТЕРОСУ
Карта Вестеросу «Постачання» змінює рівень постачання Домів (кількість загонів у армії, які можна тримати на полі) згідно з поточною ситуацією на полі. Карта «Збирання армій» дозволяє виставляти нові загони на землі з замками чи фортецями, а кораблі – в суміжні порти.
Карта «Битва Королів» вилучає з треків впливу всі маркери, а потім пропонує визначити нову розстановку шляхом ставок. Гравці роблять ставки, затискаючи в кулаках жетони влади, переможці розміщують свої маркери на перші поділки треків Залізного трону, вотчин і королівського двору та отримують відповідні жетони панування – Залізний трон, валірійський меч і поштового ворона.
ФАЗА ПЛАНУВАННЯ
У цій фазі гравці долілиць розміщують накази на поле. Накази бувають звичайні й особливі. Максимальна кількість особливих наказів, які може віддати гравець, визначається треком королівського двору. Коли гравці закінчують, жетони наказів перевертають. Власник жетона поштового ворона може замінити один свій наказ або підглянути верхню карту з колоди дикунів. Усього є п'ять типів наказів: похід, оборона, підтримка, набіг і посилення влади.
ФАЗА ДІЙ
Фаза дій підрозділяється на чотири етапи. Спершу гравці по черзі виконують накази набігу – вилучають суміжні ворожі накази. Вилучивши наказ посилення влади, гравець отримує додатковий жетон влади, при цьому позбавляючи суперника його жетона влади.
На етапі походу гравці по черзі здійснюють маневри – переміщують загони на суміжні території, разом або частково. За хід можна влаштувати конфлікт лише на одній території. Коли протиборчі загони зустрічаються, відразу починається бій. На етапі посилення влади гравці виконують такі накази та отримують жетони влади із запасу.
БІЙ
Коли загони супротивників зустрічаються на одній території, починається бій. Гравцям дозволено зробити заклик до підтримки, розігравши такий наказ на суміжні території. В такому випадку допоміжні загони залишаються на своїх місцях, але їхня сила враховується в бою. Далі протиборчі сторони підсумовують свої сили. Солдати дають по одному очку сили, лицарі по два, кораблі по одному, а облогова вежа аж 4, якщо атакує фортецю або замок.
Нападник додає значення на наказі походу, а той, хто захищається – на наказі оборони і жетонах гарнізонів. Після цього гравці розігрують по одній карті Дому, додають їхню силу і застосовують ефекти. Валірійський меч збільшує загальну силу на одну одиницю. Найсильніший гравець перемагає в бою. Переможений втрачає стільки загонів, скільки мечів було на карті Дому переможця, а потім відступає, пересуваючи загони, що вижили, на суміжну територію.
Немає відгуків про цей товар.
- Способи оплати
- Картою на сайті
- Оплата при отриманні
- Способи доставки
- Новою Поштою - від 1500 грн. безкоштовно
- Кур'єром по місту - згідно тарифів
- Самовивіз з магазину - Луцьк