Logo Design. Global Brands
Автор:иJulius Wiedemann
Категорія: Культура та мистецтво
Рік: 2019
Сторінок: 608
Формат: 145х215 мм
Обкладинка: Тверда
Тип паперу: Офсетний
Мова: Англійська
Ілюстрації: Кольорові
Після бестселера "Посібник з логотипу Всесвітньої бібліотеки", цей другий том присвячений корпоративній ідентичності. У глобалізованому світі дедалі більше символів передають такі цінності, як довіра, якість чи надійність. Цей каталог всебічно розглядає, як тексти, зображення та ідеї конденсуються у виразні бренди.
Від авіакомпаній і продуктів харчування, спортивного одягу і комп'ютерів, музеїв і журналів до автомобільних брендів, музичних лейблів, фармацевтичних препаратів та інтернет-порталів - ця група пропонує близько 4 500 логотипів брендів, включаючи повну довідкову інформацію про дизайнерів, рік створення і країну, а також про бренди і компанії. Чудовий довідник для всіх, хто цікавиться ідеями та концепціями, на яких базується брендинг.
Немає відгуків про цей товар.
- Способи оплати
- Картою на сайті
- Оплата при отриманні
- Способи доставки
- Новою Поштою - від 1500 грн. безкоштовно
- Кур'єром по місту - згідно тарифів
- Самовивіз з магазину - Луцьк