Політика дизайну
Дизайнерські рішення, які з’являються в сучасному суспільстві, будуть спрямовані до аудиторії багатьох різних культур та мов. Але з початком візуальної комунікації приходить і відповідальність; чи обізнані дизайнери про значення та вплив своєї роботи? Зображення чи символ, прийнятний в одній культурі, може бути образливим або навіть шкідливим у іншій. Використаний у макеті колір або шрифт може здатися нейтральним, але його значення завжди залежить від культури. Якщо дизайнери навчаться розуміти глобальний культурний контекст, ми можемо уникнути стереотипів і допомогти поліпшити взаєморозуміння між людьми.
«Політика дизайну» — це колекція наочних прикладів з усього світу. Використовуючи антропологічні та соціологічні ідеї, це створює глибоке розуміння сучасного візуального спілкування. Приклади стосуються повсякденної практики візуального спілкування в Інтернеті та в режимі офлайн: типографія, зображення, кольори, символи та інформація. Книга показує важливість візуальної грамотності при спілкуванні за межами наявних кордонів та культур. Вона досліджує культурне значення символів, карт, фотографії, типографії та кольорів, які використовуються щодня.
Це практичний посібник для професіоналів у галузі дизайну та комунікацій, що допоможе створювати більш ефективне та відповідальне візуальне спілкування.
Назва книги мовою оригіналу: The Politics of Design: A (Not So) Global Design Manual for Visual Communication
Формат: 165х235 мм
Обкладинка: м'яка
Кількість сторінок: 192
Мова: українська
Дизайн і верстка: Микола Ковальчук, Володимир Гавриш
Редактор: Михайло Кольцов
Друк: Фамільна друкарня Huss
Рік: 2021
Немає відгуків про цей товар.
- Способи оплати
- Картою на сайті
- Оплата при отриманні
- Способи доставки
- Новою Поштою - від 1500 грн. безкоштовно
- Кур'єром по місту - згідно тарифів
- Самовивіз з магазину - Луцьк